prodyuy
Prudutti

U rettile hè animali domestici populari per parechji motivi, micca tutti chì sò adatti. Alcune persone piace à avè un mascottu unicu cum'è un rettili. Qualchidunu crede sbagliatu chì u costu di l'assistenza veterinaria hè più bassa per i rettili cà per e cani è i misgi. Parechje persone chì ùn anu micca u tempu di cunsacrendu à un cane o un gattu prufittà di un appellu relativamente "senza mantenimentu" di una serpente, una laguna o una tartaruga. Questi rettili sò, sicuru, micca manutenzione.

vd"Eppuru, i rettili ùn sò micca mantenuti."

Prima di acquistà un reptile, circate currettamente tutti l'aspetti di a pruprietà di u rettile cumprese quale reptile hè adattatu per u vostru stilu di vita, a dieta adattata, l'alloghju adattatu, è un ambiente sano è stimulante. Certi rettili carnivori deve esse alimentatu à i rodenti, cum'è e surci è i rati, è certi prupietari di animali domestichi ùn sò micca còmodi di fà questu. Per quessa, i rettili ùn sò micca animali adattati per elli.

Educatevi prima di accoglie un rettile in a vostra famiglia! Prima di compra o aduttà un rettile, dumandate e seguenti dumande:

Vogliu una mascota solu per guardà, o vogliu manighjà è socializà?

Mentre chì parechji rettili, in particulare quelli ottenuti cum'è criaturi nati in captive, permettenu à l'omu di trattà, altri ùn anu micca. Molti di e spezie di reptile più inusual, cum'è camalee, ùn anu nè permessu nè piace manighjà è reagiscenu in modu aggressivu o diventanu severamente stressatu quandu toccu. In regula, se vulete una mascota per snuggle, un reptile ùn hè micca per voi! Se, invece, vulete un animale chì possi affissà in un habitat naturali, ben cuncepitu, meravigliate in i so cumpurtamenti naturali è gode di amparà, un reptile merita a vostra cunsiderazione.

Quantu tempu possu dedicà à a mo mascota?

Ogni animali domestici necessitanu attenzione ogni ghjornu. Sia u gestisce, a caccià fora di u so circondu per spustà, o simplice l'osservà, l'animali di animali necessitanu attenzioni ogni ghjornu da i so pruprietari. I pruprietarii chì fiascanu micca d'attenzione ogni ghjornu nantu à i so animali domestichi ùn anu micca prubabilmente rilevatu i primi signali di malattia è sò veramente trascuratendu e so responsabilità cum'è proprietari di animali domestici. I pruprietarii chì intendenu mette un reptile in una gabbia è osservanu solu in ocasioni anu da cunsiderà seriamente a so decisione per aduttà stu tipu di animali domestici.

Puderaghju concede a cura medica adatta?

TUTTI i rettili anu da esse esaminati da un veterinariu sperimentatu di u rettile immediatamente dopu a compra o l'adopzione (in 48 ore), è almenu annu dopu. Un esame currettu cumprenderà testi diagnostichi cum'è u travagliu di sangue, teste fecali, culturi batteriali, è e raghji X. L'esaminazioni di benessere rutine per u vostru rettile permettenu a rilevazione precoce di a malatia. Siccomu parechji animali esotici sò specie di preda chì nascenu a malatia per evità di esse catturati da i predatori, cù eccezzioni assai rara, sti animali di solitu ùn agiscenu micca malati (o presentanu alcuna indicazione di malattia) finu à chì sò MOLTI SICURI è necessitanu una attenzione veterinaria immediata! A cura veterinaria regular, più un detentore di animali ammintati infurmati, reduce assai a probabilità di malattia è a morte in questi animali (cume u costu generale di cura medica). Parlate à un veterinariu familiarizatu cù i rettili per discutiri u costu di l'assistenza veterinaria di rutina è i prugrammi di salute suggeriti per u rettile chì site cunsiderate prima di acquistà.

Puderaghju permette di fà o di cumprà l'habitat (curretta) curretta per u mo rettile?

Per a maiò parte di i rettili, secondu a so dimensione, pudete inizialmente inizià in un aquariu di vetru di 10 galloni, qualchì ghjurnale o un altru ghjurnale di carta, una fonte di calore, è una fonte di luce UV-B.

er (1) er (2)

"Un ambiente impropriu hè unu di i fatturi chì cuntribuiscenu più cumuni à i prublemi di salute incontrati in i rettili captivi".

U tamantu è u cuntenutu richiesti di a gabbia varianu secondu a dimensione di l'animali, a so specie, è a so dimensione matura prevista. Un ambiente improperu hè unu di i fatturi cuntribuenti più cumuni à i prublemi di salute in i rettili captivi, à tempu cù una dieta impropria.

Perchè devi piglià u mo rettile di animali à un veterinariu per un esame quandu ùn ci hè nunda di male?

Cum'è e persone è altri animali domestici, i rettili si facenu malati, è a prevenzione di e malatie hè definitivamente preferibile à u trattamentu. U rettile oculta signali di malattia abbastanza bè Perchè in natura, si mostravanu segni di malatia, saranu facilmente attaccati da predatori o ancu altri membri di u so gruppu. Dunque, sti animali ùn solenu micca apparizione malati finu à chì a malatia hè abbastanza avanzata, è ùn ponu più ammuccià. U rettile Pet tipicamenti fà a listessa cosa. Se vi vede signali di malatia in u vostru reptile, duverebbe avè da esaminà da un veterinariu subitu. L'aspittazione di vede se e cose stanu megliure, o trattendu cù medicazione senza vendita, in particulare quelli venduti in negozi di animali, ritarda solu una valutazione curretta, diagnosi precisa è implementazione puntuale di trattamentu. Inoltre, u trattamentu ritardatu spessu risultatu in fatture veterinarie caru è forsi a morte inutile di un rettile di animali domestici. I veterinari ponu fà assai cose per aiutà à trattà i rettili malati, ma l'intervenzione iniziale hè critica.

Mentre i principii di diagnosi è trattamentu di e malatie sò listessi indistintamente di e spezie di animali, ci sò sferenze impurtanti trà rettili, uccelli, picculi mammiferi, cani è misgi. Solu un veterinariu cun sapè in trattamentu di i rettili deve esse cunsultatu per cunsiglii medichi o chirurgici nantu à questi animali unichi.

Chì ci hè implicatu in a prima visita veterinaria per un rettile?

In 48 ore da a vostra compra o l'adopzione di un rettile, a vostra mascota deve esse esaminata da un veterinariu sperimentatu di u rettile. Durante a visita, u vostru veterinariu realizarà un esame fisicu, cumprese una valutazione di pesu, è da circà anomalii. L'animali hè esaminatu per i segni di desidratazione o di malnutrition. A so bocca serà verificata per i segni di stomatitis infettiva (una infezione da a bocca), è una prova fecale serà fatta per verificà i parassiti intestinali. A diferenza di a maiò parte di l'altri animali domestici, i rettili ùn sempre defecate regularmente, è hè impussibile d'ottene un rettile di animali domestici per defecate in cumandamentu (anche se parechji vi daranu un sample indesevule, se arrabbiatu!). A menu chì l'esempiu fecale sia frescu, analizà darà poca informazioni utili. In ocasu, u vostru veterinariu pò fà una lavata colonica, simile à un enema, per uttene un campione diagnosticu per verificà accuratamente i parassiti interni. A più spessu, u vostru veterinariu avarà da purtate una mostra fecale dopu a prima difetta di l'anima in casa. A maiò parte di a visita veterinaria sarà probabilmente una sessione di dumande è risposte, postu chì u vostru veterinariu vulerà educà pè una dieta è cura propria. I vaccini ùn sò micca tipicamenti necessarii per i rettili.

Comu i cani è i misgi, i rettili di l'animali anu da esse esaminati almenu annu, se micca semi-annu quandu sò più vechje, è anu da avè pruvatu u so stolone per parassiti in una basa regulare.


Post tempu: 16-Jul 2020