prodyuy
Prudutti

20 nuvembreth~ 23rd, Nomoypet hà assistitu à u 23rd China International Pet Show (CIPS 2019) in Shanghai. Avemu rializatu grandi progressi in i spesi di u mercatu, a prumuzione di u produttu, a cumunicazione di i collaboratori è a creazione di l'imagine attraversu sta mostra.

U CIPS hè u cummerciu di l'industria di l'industria di animali domestici B2B in Asia cù 24 anni di storia. Hè a nostra sesta volta participendu à CIPS. Avemu mostratu i nostri cintunari di prodotti di reptili in parechje serie cumprese gabbie di rettili, lampadine di calore è lampi di u lampadine, covine di reptile, cazzoli di alimentazione è acqua è alcuni altri accessori chì copre quasi tutti l'aspettu di i rettili. L'internu di furniture di reptili cun disignu ingeniosu hà attiratu assai l'attenzione di i clienti naziunali è straneri è hà guadagnatu assai lode. Certi novi clienti di parechji paesi sfarenti anu fattu un grande interesse per i nostri prudutti.

À u listessu tempu, parechji di i nostri partenarii à longu andà sò ghjunti à u nostru stand è avianu una cumunicazione approfondita cun noi, furnìanu qualchi suggerimenti preziosi è idee novi per i nostri prudutti, anu dimustratu una forte vulintà di cooperà più cun noi.

Duranti u periodu, ci sò alcuni novi prudutti presentati in u nostru stand, cum'è pinzette d'alimentazione inossidabile è u tank di tartaruga di a quinta generazione, chì hè diventatu un puntu culminante. Parechje di i clienti anu manifestatu interessu à i novi prudutti dopu l'intruduzione prufessiunale è entusiastica di i nostri staffi. Cridemu chì i nostri novi prudutti seranu populari in un futuru vicinu.

Avemu ancu guadagnatu una cunniscenza approfondita di u mercatu di i provvisti per u rettile è sapiamu più nantu à l'ultime tendenzi di l'industria per l'innuvazione di u produttu à traversu CIPS 2019, chì hè d'utile per espansione u mercatu globale è furnisce novi prudutti per i nostri clienti.

Nomoypet hà fattu un sviluppu à longu andà in l'industria di rializazioni per i rettili grazie à u sustegnu è a fiducia di i nostri clienti. Continuaremu à furnisce prudutti di alta qualità cun bon prezzu, per sviluppà novi prudutti, per furnisce servizii di qualità à i clienti in tuttu u mondu.

rht (1) rht (2)


Post tempu: 16-Jul 2020