Quandu create un habitat per u vostru novu amicu rettilianu, hè impurtante chì u vostru terrariu ùn s'assumiglia micca solu à l'ambiente naturale di u vostru rettile, ma si cumporta ancu cum'è questu. U vostru rettile hà certi bisogni biologichi, è sta guida vi aiuterà à mette in opera un habitat chì risponde à questi bisogni. Creemu u spaziu perfettu per u vostru novu amicu cù raccomandazioni di prudutti.
I bisogni ambientali basi di u vostru rettile
Spaziu
Un habitat più grande hè sempre preferitu. L'abitati più grandi permettenu di mette in opera un gradiente termicu più efficace.
Temperatura
I rettili sò animali à sangue fretu, dunque ùn sò micca capaci di regulà a temperatura di u so corpu da soli. Hè per quessa chì una fonte di riscaldamentu hè cruciale. A maiò parte di i rettili anu bisognu di una temperatura costante trà 70 è 85 gradi F (21 è 29℃)cù zone di crogiolamentu chì ghjunghjenu à più di 100 gradi F (38℃)Stu numeru hè differente per ogni spezia, ora di u ghjornu è stagione.
Una larga gamma di dispositivi di riscaldamentu per rettili, cumpresi lampadine, cuscinetti, riscaldatori tubulari, riscaldatori sottu à u tank, elementi riscaldanti ceramici è luci di basking sò dispunibili per regulà a temperatura ambiente per u vostru novu rettile.
I rettili "basking" si movenu in entrata è in uscita da a luce solare per ottene u calore di chì anu bisognu, chì hè a so forma di termoregulazione. Una lampada da crogiolu posta à una estremità di u so terrariu darà à u vostru animale un gradiente di temperatura chì li permetterà di accede à u calore per a digestione è una zona più fresca per dorme o ripusà.
Assicuratevi chì a bassa temperatura ambiente ùn scenda micca sottu à a gamma di temperatura ideale di u vostru animale domesticu ancu cù tutte e luci spente. L'elementi riscaldanti in ceramica è i riscaldatori sottu à l'acquariu sò vantaghjosi perchè mantenenu u calore senza a necessità di mantene a luce accesa 24 ore à ghjornu.
Umidità
Sicondu u rettile chì avete, ponu avè bisognu di diverse quantità d'umidità o avè bisognu di diversi metudi utilizati per intruduce l'umidità in u so ambiente. L'iguane tropicali è altre spezie simili necessitanu alti livelli d'umidità per mantene a so salute. Parechji tipi diversi di camaleonti si basanu nantu à gocce d'acqua nantu à u fogliame o i lati di i so habitat per beie piuttostu chè l'acqua stagnante. Ogni spezia hà preferenze quandu si tratta d'umidità, dunque familiarizatevi cù i tipi d'umidità chì u vostru animale domesticu hà bisognu è quale equipaggiamentu duverete furnisce.
I livelli d'umidità sò cuntrullati da a ventilazione, a temperatura è l'introduzione d'acqua in l'atmosfera. Pudete aumentà u livellu d'umidità spruzzendu l'aria cù acqua spessu o furnendu una fonte d'acqua stagnante o corrente. Aduprate un igrometru in l'habitat di u vostru animale domesticu per seguità l'umidità. Pudete mantene u livellu adattatu d'umidità in l'habitat di u vostru animale domesticu per mezu di umidificatori, nebulizzatori è dispositivi d'aerazione dispunibili in u cummerciu. E mini-cascate decorative sò sempre più populari, micca solu per aghjunghje interessu à a cunfigurazione di u vivariu, ma ancu per furnisce livelli d'umidità adatti.
Luce
L'illuminazione hè un altru fattore chì varieghja assai secondu e spezie. E lucertole, cum'è e lucertole à collare è l'iguana verdi, necessitanu certe quantità di luce ogni ghjornu, mentre chì i rettili notturni necessitanu una illuminazione più sommessa.
E spezie chì si crogiolanu in u sole anu bisognu di lampade speciali, un pusizionamentu currettu è ancu lampadine specifiche. Anu bisognu di vitamina D3, chì ottenenu tipicamente da a luce diretta di u sole. A D3 aiuta a vostra piccula lucertola à assorbe u calciu. E lampadine domestiche nurmali ùn ponu micca furnisce questu, dunque assicuratevi di truvà una lampadina ultravioletta. U vostru rettile averà bisognu di avvicinassi à menu di 30 cm da a luce. Assicuratevi chì ci sia una barriera per evità u risicu di brusgiature.
Prima di custruisce
Trucioli di cedru è di pinu
Sti trucioli cuntenenu olii chì ponu irrità a pelle di certi rettili è ùn sò micca adatti.
Lampade di calore
E lampade di calore devenu esse sempre muntate bè sopra à u recintu o cù una copertura di maglia per ùn avè micca risicu di ferita à u vostru rettile.
Legnu flottante è rocce
Sè vo truvate è vulete aduprà un bellu pezzu di legnu flottante o una petra per u vostru terrariu, assicuratevi di piglià e precauzioni adatte. Duvete immergere tutte e decorazioni in una soluzione ligera di candeggina / acqua per 24 ore. Dopu, immergetele in acqua pulita per altre 24 ore per puliscele da a candeggina. Ùn mette mai oggetti truvati fora in u vostru terrariu, perchè puderanu allughjà organismi o batteri periculosi.
Filtri
Un filtru ùn hè micca necessariu per un terrariu, ma hè una parte necessaria di un vivariu o di una installazione acquatica. Duverete cambiallu regularmente per eliminà i batteri è altre tossine chì si formanu in l'acqua o in u filtru stessu. Leghjite l'etichetta è annotate quandu cambià u filtru. Sè l'acqua pare sporca, hè ora di cambià lu.
Rami
U legnu vivu ùn deve mai esse adupratu cum'è decorazione per l'habitat di l'animali domestici. A linfa puderia esse dannosa per u vostru animale domesticu. Cù l'habitat acquatichi o semi-acquatichi, a linfa pò in realtà contaminà l'acqua. Ùn duvete mai aduprà oggetti ottenuti da fora per a casa di u vostru rettile.
Oggetti metallichi
L'uggetti metallichi sò megliu tenuti fora di i terrarii, in particulare in ambienti acquatichi, semi-acquatichi o umidi. I metalli pesanti cum'è u rame, u zincu è u piombu sò tossichi è ponu cuntribuisce à l'avvelenamentu graduale di u vostru animale domesticu.
Piante
Truvà una pianta per u vostru terrariu pò esse assai difficiule. Vulete chì pare naturale, ma soprattuttu vulete chì sia sicura. Parechje piante sò tossiche per u vostru animale domesticu è ponu causà una reazione da un pruritu minore à a morte. Ùn aduprate mai una pianta da fora cum'è decorazione in l'habitat di u vostru rettile.
I segni chì una pianta provoca una reazione allergica per u vostru rettile:
1. Gonfiore, in particulare intornu à a bocca
2. Prublemi di respirazione
3. Vomitu
4. Irritazione di a pelle
Sè vo nutate qualcunu di sti segni, portate subitu u vostru animale domesticu à un veterinariu. Queste reazzioni sò spessu periculose per a vita.
Quessi sò l'elementi basi chì vi aiuteranu à stallà una casa per u vostru novu amicu rettile. Ricurdatevi chì ogni spezia hà bisogni diversi, è cum'è genitore di animali domestici, vulete furnisce li tuttu ciò chì anu bisognu per campà una vita longa è sana. Assicuratevi di fà ricerche nantu à i bisogni specifichi di u vostru tipu di rettile è purtate tutte e dumande chì pudete avè à u vostru veterinariu.
Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2020