prodyuy
Prudutti

Quandu crea un habitat per u vostru novu amicu reptilianu hè impurtante chì u vostru terrariu ùn vi pare micca solu l'ambiente naturale di u vostru rettile, agisce ancu. U vostru rettile hà certe bisogni biologichi, è sta guida vi aiuterà à stabilisce un habitat chì risponde à quelli bisogni. Cunnemu per creà u spaziu perfettu per u vostru novu amicu cù cunsigliatu di u produttu.

I bisogni ambientali basi di a vostra retazione

U spaziu

as

Un habitat più grande hè sempre preferitu. L'abitudini più grandi permettenu di stabilisce un gradiente termale più efficace.

Temperatura

U rettili sò animali di sangue friddu, per quessa ùn sò micca capaci di regulà a temperatura di u corpu da elli. Hè per quessa chì una fonte di calefaccia hè critica. A maiò parte di i rettili anu bisognu di una temperatura costante trà 70 à 85 gradi F (21 à 29 °) cù zoni di basculatura chì righjunghjenu più di 100 gradi F (38)). Stu numeru hè sfarente per ogni spezia, ora di u ghjornu è di stagione.

Una larga gamma di apparecchi di riscaldamentu di rettile chì includenu lampadine, pads, riscaldatori tubulari, riscaldatori sottostanti, elementi di riscaldamentu ceramici è luci basculanti sò dispunibili per regulà l'ambiente di temperatura per u vostru novu rettile.

I rettili "basking" si muvenu è fora di u sole per ottene u calore chì anu bisognu, chì hè a so forma di termoregolazione. Una lampada basking istituita da un latu di u so terrazzu darà à a vostra mascota un gradientu di temperatura chì li permetterà l'accessu à u calore per scopi di digestione è una zona più fresca per dorme o riposu.

Assicuratevi chì a temperatura ambientale bassa ùn cascà sottu à u bassu intervallu di a temperatura ideale per i vostri animali, ancu cù tutti i luci sposti. L'elementi di riscaldamentu ceramicu è i soffianti di cisterna sò vantaggiosi perchè mantenenu u calore senza a necessità di mantene a luce 24 ore à ghjornu.

fe

Umidità

Sicondu u rettile chì avete, ponu avè necessariu diverse quantità di umidità o avè bisognu di metudi sferenti utilizati per introducendu l'umidità in u so ambientu. Iguane tropicale è altre specie simili necessitanu livelli elevati di umidità per mantene a so salute. Parechji tipi di Cammelli si basanu annantu à gocce d'acqua nantu à u fogliaghju o da i lati di i so abitati à beie piuttostu cà à l'acqua ferma. Ogni spezia hà preferenze quandu si tratta di umidità, allora familiarizate cù quali tipi di umidità avarà bisognu u vostru animali è quale equipaggiu devete furnisce.

rth

U nivellu di umidità hè cuntrullatu da a ventilazione, a temperatura è l'intruduzione di l'acqua in l'atmosfera. Puderete elevà u nivellu di umidità spruzzando l'aria cun acqua spessu o furnisce una fonte di acqua corrente o corrente. Aduprate un higrometru in l'habitat di u vostru animale per seguità l'umidità. Pudete mantene u livellu adattatu di umidità in l'alloghju di a vostra maschile attraversu umidificatori, misteri è dispositivi di aerazione cummerciale. I mini-cascate decorattivi crescenu più pupulare, micca solu per aghjunghje interesse à u settu di vivariu, ma ancu per furnisce un nivellu d'umidità adattatu.

r

Luce

L'illuminazione hè un altru fattore chì varieghja assai per spezie. Lizardi, cum'è Lizards Collared è Iguanas Green, necessitanu certu quantità di esposizione à a luce ogni ghjornu, mentre i rettili notturni necessitanu più illuminazione sottumessa.

Spezie Basking necessitanu lampade speciale, pusizionamentu currettu è ancu lampadine specifiche. Hanu bisognu di vitamina D3, chì tipicamente ottenenu da a luz diretta di u sole. D3 aiuta a vostra piccula laguna assorbisce u calciu. E lampade domestiche normale ùn ponu micca furnitu questu, cusì assicuratevi di truvà una lampadina ultravioleta. U vostru rettile duverà entre in 12 inch of the light. Assicuratevi chì ci hè una barriera per evità u risicu di brusgiate.

bx

Prima di custruisce

Caccia di cedru è pinu

Questi marmellate cuntenenu olii chì ponu irrità a pelle di qualchi rettili è ùn sò micca adattati.

ery (2)

Lampade di calore

I lampi di calore sò sempre montati sopra à l'armeria o cù una tappa in rete per chì ùn ci hè micca risicu di ferite à u vostru reptile.

ery (3)

Driftwood & rocci

Se trova è vulete usà un bellu pezzu di driftwood o una roccia per u vostru terrariu, assicuratevi di piglià e precauzioni currette. Bisognu à ammintà tutte e decoru na soluzione chjachje di acqua / acqua scumessa per 24 ore. In seguitu, u pozzu in acqua pulita per un'altra 24 ore per a pulizziari di u blancu. Ùn lasciate micca mai l'articuli truvati fora in u vostru terrazzu cumu puderanu purtà organismi o batterie periculosi.

ery (1)

Filtri

Un filtru ùn hè micca necessariu per un terrazzu, ma hè una parte necessaria di un vivariu o una installazione acquatica. Averete bisognu di cambià regularmente per eliminà e batterie è altre tossine chì si formanu in l'acqua o in u filtru stessu. Leghjite l'etichetta è fate una nota di quandu cambiassi u filtru. Sì l'acqua pare brutta, hè ora di un cambiamentu.

ery (4)

Ramicelli

U legnu vivente ùn deve mai esse usatu cum'è una dicurazione di l'habitat di animali domestici. A sap pò esse dannusu per a vostra mascota. Cù abitudini acquatichi o semi-aquatichi, a sap hè in verità pò contaminà l'acqua. Ùn puderebbe mai aduprà articuli ottenuti da fora per a casa di u vostru reptile.

ery (5)

Oghjetti di metallu

L'ughjettu in metallu hè megliu guardatu fora di terri, in particulare in ambienti acquatici, semi-aquatici o umdi. Metalli pisanti cum'è u ramu, u zincu è u plom hè tossicu è ponu cuntribuisce à l'avvelenamentu graduale di a vostra mascota.

Piante

Truvà una pianta per u vostru terrazzu pò esse assai difficile. Vulete chì pari naturale, ma sopra tuttu vole chì sia sicuru. Parechje piante sò tossichi per a vostra mascota è ponu causà una reazione in ogni locu da picculi picculi finu à a morte. Ùn mai aduprà una pianta da fora cum'è decorazione in u vostru habitat di u rettile.

ery (6)

I segni una pianta causa una reazione allergica per u vostru rettile:

1.Swelling, particularmente intornu à a bocca

2.Problemi di prublema

3.Vomitazione

Irritazione 4.Skin

Se vi nota qualcunu di sti segni, pigliate a vostra mascota à un veterinariu immediatamente. Questi reazzioni sò spessu periculi à a vita.

Eccu l'elementi basi chì vi aiuterà à stabilisce una casa per u vostru novu amicu rettile. Ricurdativi chì ogni spezia hà bisogni sferenti, è cum'è un genitore di animali domesticu vi vulete furnisceli tuttu ciò chì anu bisognu à vive una vita longa è sana. Assicuratevi di ricerca di e bisogni specifiche di u vostru tipu di reptile è purtate qualsiasi dumande chì puderete avè u vostru veterinariu.


Post tempu: 16-Jul 2020